"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 26 augusti 2013

Biiig misstake...

Beställde lite från Zalando häromdagen. 4 par skor och 2 blusar, i tron att ja, jag kommer ju i alla fall inte att gilla allt, så jag kan bara skicka tillbaka minst hälften. Not.

Fick paketet idag, och det är egentligen bara en blus och ett par skor jag vill skicka tillbaka...
Men inte kan jag betala så galet mycket pengar för 3 par pjuck och en blus. eller...?
Hm... Får tänka ett par dagar.
Ett par av skorna är jag helt hundra på att jag ska ha. Galet snygga!
En stövlett i grå/svart, med lite stål vid sulkanten både vid tån och vid hälen. Skitsnyggt! Både elegant och tufft, liksom... Det är ju faan att man ska gilla kläder så himla mycket!!

Tur jag jobbar som ett troll, så jag kan få in pengar!
Sitter helt vindögd här i soffan, efter tuffa dagar i luften. Nu väntar en massa fridagar från flygjobbet, men ack, ack. Inte är jag ledig, int. Restaurangen väntar! I morgon klockan 09:00.
Sharp.

Alltså, jag får ju lite skylla mig själv, och jag gillar det ju faktiskt, att jobba mycket, men fy fan vad jag behöver sova!
 Onsdag ska jag sova, sova, sova... Längt!

Nu ska jag ha mig ett gott glas vin, sen hoppar jag i bingen.
Natti!

Tataa!
XXX



Inga kommentarer: