"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 24 augusti 2013

Jag vill festaaaa!!

Just hemkommen från en konfirmationsfest i Danmark. Det var sååå fint med kock som lagade 3-rätters, strålande sol jukebox, slushicemaskin, popcornmaskin, ja rubbet! Tyvärr fick jag köra hem just som festen började arta sig, för jag ska upp 03:45 och flyga till Dalaman... Fan också! Hade verkligen velat stanna och partaja!

Denna sommaren har det, med 2 veckors undantag, bara varit jobb, jobb, jobb. Nu är det fan snart dags för mig ha ett socialt liv! På fredag ska jag festa. Förfest och sen i byn. Men jag ska jobba på restaurangen kl 12 dagen efter... Grrr... typiskt! Nåa.. Delvis självvalt, så jag ska väl inte gnälla allt för högt...

Nu ska jag snart hoppa i säng.
Hoppas ni har lite mer lattjo denna lördagkväll!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anna sa...

Klart du ska vara ledig!
Till Dalaman har man flygit ett antal ggr :)
Jobba inte för mycket nu!
Hoppas på fest snart då :)