"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 27 augusti 2013

Halvfart...

Jobbat 7 timmar på restaurangen idag. Jag öppnade och det var lugnt hela dagen. Passade mig utmärkt, eftersom jag faktiskt är rätt sliten just nu.

I morgon ska jag sova läääänge, sen ska jag skriva en To-do-lista. Har så sjukt mycket måsten med deadlines, och jag är livrädd att glömma. Ska fixa nytt pass, nytt passerkort till flygplatsen, ringa markisfirman, med mera. Ja, ni hör ju. Idel roligheter... Mina grannar glor lite konstigt på mig också. Det kan ju bero på att min terrass ser ut som en jäkla tipp. Fy attans vad mycket ogräs där är. Och mina blommer är stendöda. Pinsamt...

Jag har kommit fram till att jag måste lugna ner tempot lite nu. Saker som jag behöver har jag prioriterat bort för länge nu. Min träning och mina vänner. Jag mår inte bra utan träning, så är det bara. Så i morgon, efter alla mina tusen måsten, ska jag ta en rejäl powerwalk för att få igång systemet och svettas en smula. Känns ju som att jag får börja på ruta ett igen, tyvärr... Och mina vänner... Jag saknar dem!

Så från och med i morgon: Take it easy,Madeleine.

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: