"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 5 oktober 2012

Mesigt...

Fy fan vad tung jag var i benen, då...
Klarade 10 minuter på crosstrainern, sen hade jag så ont i axeln att det inte gick mer.
Hoppade över till löpbandet - jag kunde lika gärna ha sprungit in i en betongvägg.
Fy för den lede... Jag pinade mig att springa en km, gick snabbt 1 km, och sprang sen ytterligare en km. Totalt 400 Kcal förbrända. Jag som satt näsan upp efter 600... Men det gick bara inte! Mesigaste träningen på läääänge...
Lite rövövningar och 7000 situps klarade jag däremot utan att böla. Nej, inte 7000, men jäkligt många...

Min hjärna sammarbetar inte ett kungens skit idag.
Jag tänker på vad jag gjorde för en månad sedan... Det var mycket roligare då. Suck...

Inte ens denna låten fick mig att springa fortare... Jag ville bara typ sätta mig ner och äta godis...



Tataa...
XXX

1 kommentar:

Anna sa...

De är ju fredag då kan träningen inte fungera så bra :)