"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 5 oktober 2012

Effektivt! Och VECKANS garv!

Jäklar vilken fart jag fick!
Nu är hela huset squeeky clean. Så jäkla skönt...
Och det fungerade finfint som uppvärmning på axeln, för nu känns det faktiskt ok. Crosstrainer it is på gymmet då, då!

Ska göra riktig lyxmat idag... Har köpt på mig oxfilé för 200 kr/kilot, och det är bara det BÄSTA jag vet! Tunt skivad, stekt i olja, smör och massor av vitlök. Idag äter jag det med grillad paprika och avocadosallad. Gaaaaahhhhh, vad jag gläder mig!

Men först lunch. Vad sägs om knäckemackor med ägg och kaviar?
Ja, tack!

Förresten!
Jag hittade denna LÄNKEN på Pinterest härom dagen och garvade mig tandlös!
Jag har den absolut enklaste form av humor - det roligaste som finns är när andra slår sig eller gör bort sig. Jo, tack och lov skrattar jag lika mycket när det händer mig själv! Men denna historien... Jag välte ut en halvliter vatten som jag skrattade. LÄS!!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Till och med äggmackan ser god ut ju!
Åhh din middag låter ljuvlig! Jag undrar just vad det blir här hemma? taco... Bläää:-/
kRAAAM k