"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 6 oktober 2012

Jobbdags...

Happ.
Då är det dags att hoppa i uniformen i eftermiddag.
Har ju inte flugit sedan den 19:e september... Får väl leta fram en gammal trainee-skylt, hahaha!
Jag skulle ljuga om jag sa att jag kände för det, men det brukar rätta till sig när jag väl är där...

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska träna innan... Hade varit ganska skönt med en joggingtur ute i regnet. Vi får se om jag tar mig samman.

Och vet ni vad?
Elefantfamiljen ovanför flyttar idag!
Nu håller vi tummarna att det är ett tyst pensionärspar som flyttar in......

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att du både kom ut och springa och att ett pensionärspar flyttar in :-) Trevlig helg på dig!

Malla sa...

me åh, hoppas det är ngn som är lite tystare som flyttar in! :)
jag hoppar träningen idag, har ont i skallen!