"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 20 november 2011

Tack!

Jaha..
Så var det dags igen, att sjunga tacksamhetens lov...

Äääälskar att vara fri på söndagar!
Jag har rätt till 16 lediga helger om året, så jag vet att ta vara på dem.
Denna helgen var en standbyhelg, men jag fick lov att få en kompdag idag, lovely!!
Så nu är det mysbrallor, tända ljus och reprisen på "Så mycket bättre". Är lite småkär i Timbuktu...

Igår blev det en sväng på byn med besök på Paddy´s med bästa S. Det var ett live-band där, men alltså, tant börjar bli gammal, och jag tyckte det var väldans slammrigt.... ;)))
Hemma vid 12, och attans nöjd med det!
Smider däremot stora planer inför nästa helg... Hehehe...

Förresten.
Shit vad folk börjar julmysa tidigt i år!
Ser redan foto på fejjan på folks ljusstakar, statusuppdateringar om julmys osv... Meh... Blir man inte trött på julen då?? Eller kan man hålla jul i två månader..?
Nä, det pallar fan inte jag... Och i år blir det inte mycket jul på Potatisåkern.
Sonen ska vara med sin pappa, och jag ska vara i Thailand nästan 14 da´r i december. Sköönt för mig! Ingen julegran, alltså. Men jag hade ju två förra året, så det jämnar väl ut sig på nån jäkla vänster...

Nu ska jag fortsätta njuta av min söndag.
Gör det du me´!

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Nina sa...

härligt med en slapp söndag!!! Och ja, julpyntet jämnar ut sig, helt klart... alla andra pyntar ju så till den milda grad att man skulle kunna skippa det hela tror jag och ändå få sig en släng av jul! ha en riktigt go dag! kram

PS. jag är också lite småkär i Jason... han är ju så söt...

Anki sa...

Här är det julfritt och pyntfritt.
Inte förrän på söndag åker det fram lite stjärnor och ljus.

Ha en sköööön söndag!

KRAM

Malla sa...

till helgen blir det jul i det bollerupska hemmet! :D jag är också först att kasta ut den...står jag ut till nyår är det bra :)

Susanne sa...

Verkar vara väldigt tidigt iår, har redan sett lite adventsstakar i fönster