"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 16 februari 2011

Som en Duracellkanin...

Jäklar i min lilla låda, vilken dag...
21:30 igår kväll svensk tid ringde väckarklockan... I Thailand. Nu sitter jag här hemma på min Potatisåker och har hunnit till Stockholm, Köpenhamn, Malmö och ICA Maxi..
Och laga middag...

Jag känner mig lite sliten, milt uttryckt..


Slumrade till på flyget från Stockholm till Köpenhamn (åkte som passagerare på den flighten) och vaknade av att jag satt med öppen mun och snarkade. Glammig flygvärdinna!
Och nu är jag sådär flygful som man bara kan vara efter en 17-timmars arbetsdag...
Rishögar är snygga i jämförelse...

Ha en go kväll!!

XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Wow va häftigt!! ja inte att du satt i sov med öppen mun o snarkade;-) *fniss* Nej att du flyger o far!! Häftigt!!
Kram på dej