"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 15 februari 2011

Hemfärd nalkas!


En natt kvar i sköna Thailand...
Fått härligt avslappnande thaimassage, nu ska jag slänga smutstvätten i resväskan, äta och be en bön till högre makter att jag kan sova... Wake up-call kl 03:25... (Det borde vara belagt med böter att väcka folk så tidigt om du frågar mig... ) ;D


I morgon väntar 12-timmars flight till Stockholm, och sen vidare färd hem till min goa Potatisåker - via Köpenhamn.


Denna telefon vill jag införskaffa till mitt hem!

Längst nere till vänster finns en kolosalt bra knapp; "At your service".
Det är den jag trycker på om en stund och beställer roomservice. Hur suveränt hade det inte varit att ha en sån därhemma??

Sawadee ka!
XXX

Inga kommentarer: