"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 17 februari 2011

Skönt att vakna upp i sin egen säng!


Efter 11 timmars sömn (koma?) är jag redo för 4 fridagar!
Men först, en kopp underbart kaffe...

Snickaren kommer hit idag.
Snubben som bodde i min lägenhet tidigare var väldigt hm... "pysslig" av sig, och har dekorerat på lite oilka ställen... Bland annat i dörröppningen in till vardagsrummet/köket.
En stor bred fyrkantig dörröppning som tidigare pryddes av dubbeldörrar med fönster i. Han tog bort dörrarna och satte i "pinnar" i hörnen... Asfult.
Nu ska pinnarna väck! :D

Sen blir det lunch med T, en gammal vapendragare! Vi skall till lite hemteknikbutiker... Brukar sluta med att han inte köper det han planlagt och jag köper massor jag inte planlagt... ;)))
Kul har vi, i alla fall!!

Jag säger hej och hjärtans välkommen till Cina som nu följer mig här inne! Läs hennes fina blogg här!

Nu ska jag packa upp!
Lyssna på denna låten, man blir så glad! Och den funkar ju bra som tema... ;)

Inga kommentarer: