"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 28 augusti 2013

Nu ska ni få se!

Ser ju att jag tappat nästan alla mina läsare... Fullt förståeligt med tanke på hur tråkig och enformig min blogg varit den senaste tiden. Inte ens några futtiga bilder...
Men nu ska ni få se mina senaste inköp i alla fall.

Finfina stövletter med metallkant. Helt kär i dessa. Blir mina partyskor...



Ett par svarta pumps är alltid snyggt med svarta strumpor jeans och kavaj. Gillar träklacken och sulan!


Ett par klassiska ridskor. Tror jag köpte mina första par som 14-åring.. Funkar alltid!


Min underbara nya parfym! Balenciaga. Doftar verkligen ljuvligt!


Det här är verkligen godis för torr sommarhud! Krämen är lite oljig av aprikosolja och jag kan nästan höra min hud ropa "Tack!" när jag smörjer in mig. Lyxigt!


Så, nu känns det mer som en "riktig" blogg, inte en tråkblogg... 
Haft en riktig slappardag idag. Bara kört ett par maskiner tvätt, plockat lite, men i övrigt slappat. Precis vad jag behöver! Nu är jag redo för några timmar på restaurangen i morgon igen!

Tataa!
XXX

6 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

vilka snygga skor, allihopa, nu fick jag ett köpa-nya-skor begär.... men jag behöver inga nya men behov har inget med det och göra eller hur? ;)

Ha en bra kväll

JaanaM. sa...

Det första paret skor var skit snygga!!!

Anonym sa...

Snygga skor :)

Jag är iaf kvar här

/Annika

äppelblomman sa...

Hörredu, du är inte alls tråkig... Älskar dina skoköp! *dreglar* Skitsnygga!!!!
Och jag hoppas att jag har kunnat locka några läsare från min blogg idag till din;-)
Puss

Sara och Mr T sa...

Det sista paret var helt i min smak! Asläckra! :)

Nina sa...

Jädrar, jag skulle kunna köpa varje pinal du visar upp tror jag! Ja, parfymen har jag ju aldrig testat men flaskan var fin och det har jag kört på förut med bra resultat! men vi har verkligen samma smak på skor, helt galet! Fast inte så himla galet med tanke på att vi ju har en del likadana plagg också har det ju visat sig! =) kram på dig!