"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 1 april 2013

Slut i luvan...

Amen, vad fan... Hur slut kan en människa bli?!
Jag är så sliten att jag känner mig.....förvånad! Förvånad att jag ens kan sitta upprätt och tänka en klar nåja tanke.
Hade en svinbra tur idag, men 13 timmars arbetsdag är 13 timmars arbetsdag... Och jag ser ut därefter.

I morgon ska jag restituera mig big time. Har lite tradiga telefonsamtal att ringa, men i övrigt står den på vila, vila, vila... Jag ska inte ens träna. Tror jag... För på onsdag ska jag vara skarp som en kniv när det väntas nya utfodringar på extrajobbet. Vi måste komma på ett bra namn på extrajobbet. Nåt enkelt... Hm... Får fundera på det...

Nu ska jag snart hoppa i loppelådan. Slår vad om att jag vaknar innan kl sju i morgon bitti. Men jag ska fan ligga kvar i bingen och tvinga mig att vila!!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Susanne sa...

Hoppas att du får en låååång sovmorgon.

Home2tiny sa...

Hoppas john Blund är extra generös med sömnpulvret o du får en låååång sovmorgon. Njut av din ledighet. Kramisar Tina