"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 15 april 2013

Fail på den!

Hm...
Exprementerade lite i köket igen. Ville göra en äppelpaj på få kalorier.
Misslyckades fatalt. Den var torr, tråkig, och jag brände den dessutom i ugnen. Det enda goda var bananyoghurtglassen jag gjorde till....

Misslyckad äppelpaj!

Slank in till grannen i stället och fick mig en fikastund med härligt babbel. Fina, fina L. Så himla skönt att det fina vädret är på ingång, så vi kan börja ränna mellan våra terrasser så som vi gör om sommaren.

Nu håller jag tummarna att folk avbokar på cirkelgympasset i morgon, så Jonna och jag slipper stå på reservlistan!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Åh nej och när man är så där fikasugen och tänker att de ska bli så bra och så smakar det inte så... Då blir man fan besviken:-( Men bananyoggiglasen, recept? Det lät vääääldigt gott!
Kraaaam fina du