"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 15 april 2013

Bra eller dåligt?!

13,5 km senare... Fasen bra jobbat, I must say!
Höll på att törsta ihjäl, och när jag var inom matbutiken på väg hem, köpte jag med denna... God...


Men jag blir seriöst misstänksam.
Hur i hela friden kan något man dricker smaka så galet likt något man äter, och samtidigt bara vara vatten. Det ligger en hund begraven här.
Den innehåller antagligen några kemiska ämnen som jiddrar med min hjärna, och som är skitosunda.
Men jag kan bli lite galen på sånt där... ÄR det ok att äta/dricka, eller är det dåligt??
Jag vet inte.
Och jag orkar inte heller grubbla så förbenat på det... Fast jag kan inte låta bli...

Det finns en med jordgubbssmak också. Den smakade flytande Kåvepenin...

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Nina sa...

Åh, de där har jag ju glömt att köpa! har tänkt länge att jag ska testa dem... får bli ikväll!
13,5km BRA där!!! Själv skippar jag spinningen ikväll och försöker kurera huvudvärken... kanske går och simmar istället... får se... men tack för tipset! kram!

Anonym sa...

Jag blir också skeptisk och undrar va sjutton de har i de där "vattnet"... Jag dricker helst bara vanligt kranvatten eller bubbelvatten utan smak.

Tantaluran sa...

Rent vatten ska det va! Eller det där blåa på din bloggsida!

Malla sa...

ja jag blir också misstänksam, vad är haken?