"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 7 april 2013

En sur fan...

Alltså...
Jag var på ett sorgligt humör innan träningen, och trots att det snöade på tvären när jag gick därifrån, så var jag som solen själv. I tio minuter. Kan märka att jag inte helt är mitt vanliga jag. Får ta mig en rejäl funderare på vad fan det är som är fel, för glad är jag inte. Har en konstant rynka mellan ögonbrynen...

Nå. Men oavsett så måste man ju äta... Entrecote, sweetpotato mash, ugnsbakade morötter och fänkål med vitlök, samt en grekisk sallad utan fetaost. Satt som en smäck!


Eftersom jag är på ett skittradigt humör, så stoppar jag här.

Hej.
XXX

2 kommentarer:

FiA FIT sa...

Men att du fixar att laga så ljuvlig mat när du är på skithumör då! Det gör inte jag. Hoppas du är gladare nu!
<3

Malla sa...

hoppas du är gladare nu! jag är inte heller mig själv.
men maten såg toppen ut!