"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 7 april 2013

Det är dags!

På med träningskläderna och sätt fart!
Jag har fuskat galet mycket de senaste två veckorna, men nu är det upp på hästen igen. Jag har inte gått upp i vikt, men jag mår inte bra av fusk. Känner det  tydligt. Det är som om solen går i moln... Usch!

Nu väntar ett Friskispass, sen en middag bestående av entrecôte och kokta grönsaker. Det ska nog få mig tillbaka på banan igen. 
Nu väntar två hela veckor med standbyer. Det innebär att jag inte kan planera ett endaste dugg. Samtidigt som jag inte har en enda arbetsdag planlagd... Inte särskilt kul alls...

Nå.
Dags att sluta jiddra och börja trolla!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Sofia - ett bättre du sa...

Härligt där! Hoppas passet gick bra :)

Susanne sa...

Min träning på gymmet har blivit lidande, men jag går till mitt arbeta ca 3 ggr i veckan (tar ca 1 timme). Saknar mina pass och de ger mer tycker jag. Hoppas att du har haft en toppensöndag.