"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 27 februari 2013

Synd ni missar det, ju...

Hm...
Skit-Blogger-appen funkar inte, så ni får inte se min middag.
Åh, vad sorgligt, tänker ni säkert.
Ja. Säger jag då.

Det var nämligen min egen variant på Chevapchichi Okej, vad är oddset på att jag har stavat rätt på det?! Orkade liksom inte googla.... Dvs färsbiffar med lök, vitlök och sambal oelek. Till detta hade jag kokta gröna ärtor, ett gäng ugnsbakade coctailtomater och en sås på kesella, chilisås och persilja.
Quite good, actually...

Sen tänkte jag visa en bild på mitt nya favoritthe, kanelthe. Ett roiboos-the med kanelsmak. Såå gott!
Men som sagt, det där med bilderna sket sig.

Kom iväg på en skön pw med Jonna - 9 km och 550 förbrända kallisar! Och jag har varit igång heeela dagen här hemma. Tvättat, städat, bäddat rent och en massa annat.
Jodå, förkylningen känns bättre! Jag ska bara hålla mig på benen och inte dega ihop i soffan, då snorar hela huet igen.

Nu ska jag betala mina räkningar.

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: