"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 28 februari 2013

Hej podcaster!

Flitig!
6,5 km powerwalk avklarad.
Gjorde podkastpremiär idag. Ja, jag är nog den sista människan på jorden som hittat podcaster, men så är det. I dag lyssnade jag i alla fall på Hanna & Amanda, kul! Lite som att sitta och tjyvlyssna på någons samtal, liksom...


Lätt lunch, äggamackor och hallon med kesella, kryddad med lakrits och vaniljpulver. Gott!

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Nina sa...

åh, jag var också väldigt sen med podcaster... har hittat en som heter Iwung&Hellström, två killar från Norrköping som pratar görgött om allt möjligt... skrattar så jag gråter ibland! kesella med lakrits låter gott...ska testa! tack för tipset! kram!

Ting sa...

Vad tusan är en podcast?

Home2tiny sa...

Vanilj o lakritspulver, gud så gott vad hittar jag det? Ha en härlig kväll. Kramisar Tina