"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 4 februari 2013

Hej och hå!

Sorry...
Har inte riktigt haft tid med bloggen idag.
Först ett styrketräningspass med AG, och sen har det varit lite väninnevård. Me like. Både styrketräning och vänner.

Kör dubbla pass idag, och tvättmaskinen kör för högvarv med tunna sommarkläder. Snart dags att packa och eftersom det vankas nästan en hel vecka i Thailand, måste jag ha stoooora resväskan med mig... Lovely. Synd bara att jag de senaste månaderna lyckats förstöra alla mina favoritplagg i tvätten. Jag börjar nästan gråta när ja gtänker på det... Och jag som har shoppingförbud! Jag kommer vara den fulast klädda människan på hela stället... Får väl piffa till mig med läppglans, eller nåt... Och berätta roliga historier, så skiter folk i vad jag har på mig... Hahaha!

Nu ska jag äta knäcke med ägg och tomat. Visst är det för jävla gott!!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: