"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 3 februari 2013

Gott!

Så var ännu ett jympapass avklarat- ett nytt pass, faktiskt. De flesta instruktörer byter ju var 6:e månad, och jag måste säga, att detta av sååå mycket bättre än vederbörandes förra. Skitkul, helt enkelt.

När jag kom hem var det återigen dags för mat. Den uppmärksamme har säkert noterat att jag mest äter lax och kyckling. Det är enklast så. Nyttigt juh... Idag blev det grillad kycklingfilé, grönsallad, kokta rödbetor med feta och rostade solrosfrön, och en halv avocado. Så himla gott! De där rödbetorna är samma jag fick på mellomyset igår -  en total ripoff, alltså... ;D
Just det, jag gjorde en "saker-som-står-i-kylskåpsdörren"-sås också. Fotade innan den åkte på...


Nu ska jag duscha och självdö i soffan...

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: