"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 5 februari 2013

En vecka till i värmen!

Sådär, ja!
Då var det mesta struket och klart till nerpackning. Har väl sällan haft så mycket kläder med mig till ett ställe där man nästan inte behöver några kläder... Men det blir så när man inte riktigt har något som matchar, man tar med allt!

Under tiden som jag donade med min packning, damp mars månads schema ner i mailboxen; Ännu ett veckostopp i Thailand i mars! Så jäkla skönt... Ska jobba mycket i den månaden, så min mat och träning kommer bli rejält testad... *svälj* Det blir ett karaktärstest av rang!

Nu ska jag bättra på det röda nagellacket på tårna så det hinner torka till träningen ikväll.
Jag har skön träningsvärk i benen idag, det måste ju betyda att jag gör någonting rätt...

Vassegoa!
Ännu ett babbelinlägg serverat!

Tataa!
XXX


1 kommentar:

Fru Venus sa...

Tack för det babbelinlägget ;-)
Kan du tänka dig att ta med dig en prao den där veckan i mars?