"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 6 januari 2013

Nu kör vi!

Efter en halvdan natt med konstig sömn, satte jag klockan på nio. Det är dags att träna! Jonnas nya pass ska nötas in och jag är så lyckligt lottad att jag får vara med. 11:30 kör vi!
Vågar mig inte till styrketräningshallen - den är väl överfull av folk med nyårslöften... I mars är nog allt tillbaka till det normala igen, när nyhetens behag har falnat... Fniss...

Har ätit en bautafrukost: Ett rivet äpple blandat med yoghurt och kesella l%, branflakes och valnötter. Ett kokt ägg och en halv grapefrukt. Allt i sällskap av en dubbel lungo kaffe.
Just nu känns det som om jag inte behöver äta igen förrän i morgon...

Njuter av ledigheten. Ska inte jobba förrän på fredag... Åh, vad skönt det ääääär!!!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: