"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 29 januari 2013

Mr Muscle och jag...

...gör rent hus!
Ugnen får sig en omgång - välbehövligt! Så kanske jag blir fri från att brandalarmet går igång varje gång jag lagar något i ugnen... Hehehe... Det är fan något av det tråkigaste man kan göra, fixa ugn och galler och sånt skit. Men rasande gött när det är färdigt!



Det bidde inget löppass idag, nöjer mig med Bosun ikväll, jag kör rent hus i stället. Tvättmaskinen kör för högvarv och jag plockar och plockar. Vilket osökt leder mig till att jag har aldeles för mycket grejer. Jag vill har bort skiten! Rent och pent, rena ytor, inte så mycket jidder och mög. Så jag slänger en massa onödigt bjäfs. Mycket skönt.

Och som om den fysiska rensningen inte var nog, jag har även bokat pensionsrådgivning med min bank på torsdag. Jag har en massa olika sparanden, och liksom ingen riktig koll. Dags att samla ihop sig. 25 år kvar till pension - åren går fort... *svälj*

Pensionssparar du?

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: