"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 29 januari 2013

Dessa lediga måndagar.. :D

10 timmars sömn gör underverk på denna hära.
Totalt utvilad.
Spekulerar lite huruvida jag ska gå till gymmet och köra ett löppass eller ej... Ikväll blir det i alla fall Bosu. Stenhård balansträning med vikter...

Åh, vad jag tycker det är skönt att gå här hemma och skrota!
Fixar och donar, slappnar av totalt. Jag har sagt det förr, och säger det igen; Jag kommer aldrig dö av någon stressrelaterad sjukdom. Det är så luuuugnt och skööönt här!
Allt detta till trots, och trots att jag faktiskt har semester, hjälper jag en kollega i nöd i morgon och flyger hans tur till Gran Canaria och tillbaka. Men när jag vaknar på torsdag morgon är jag ledig i ytterligare sex dagar... Gott.

Dags för lite mat, så får vi se om det blir något löppass eller ej...
Go måndag till DIG!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Nina sa...

God morgon fina du! kram!

Villa Frejas bokblogg sa...

Å vad skönt det låter :)