"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 10 december 2012

Lugn i lägret...

Alltså, det syns inte så bra på fotot, men jag har en fantastisk utsikt ner till vattnet och Öresund. Och att sittta och titta ut på snön som faller nästan i ultrarapid, och allt bara ser mjukt och rent ut, är något av det mest meditativa man kan göra...


Är galet trött idag.
Tror det är helgen som tar ut sin rätt. Ett party, ett kalas och en 14-timmars flygning sätter sina spår...
Det värsta är nog att jag ätit därefter, och sötsuget bara skriiiiker i mig just nu. Men så fan heller att jag ska hänfalla åt frosseriet - hell no!

Det blir chicken red curry och en rejäl sallad till middag. Köpte red currypaste i Thailand sist, och det är bara så sjukt gott. Kostar typ 3 spänn per förpackning, och räcker till fyra portioner. Helt klart ett klipp!

Men nu måste jag nog ta mig en liten lur på soffan... Väcker ni mig när maten är klar..?

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: