"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 19 november 2012

Vinnare!

Så blev det måndag!
Och SAS verkar lösa krisen... Är oerhört glad att se att Unionen inte gått med på sänkta löner. Den svenska fackföreningsrörelsen har nått så långt att det är uteslutet. Danmark och Norge har en del att hämta där... Det ska INTE vara den anställde som räddar företagen efter att ledningen har gjort ett dåligt jobb!

Idag är det städ och träning, som det brukar vara på måndagar. Skönt!
Nu blir det rövprogrammet hemma, och ikväll är det jympa med Jonna. Längtar!

Jag hade ju en tävling över helgen.
Jag förstår att inte känner igen det, för det var bara en (1!!) som deltog! Underbara Karro bidrog med sitt recept på stenåldersbröd. Och som bonus får ni också hennes recept på torkade äpplen.
Så, Karro, du har vunnit!!
Ett paket laddat med höstpepp kommer på posten. Grattis!!

Nu ska jag träna min platta rumpa och min wobbliga mage!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Jiiihhhooo! Härligt! Tuuusen tack finaste Madde!
Kram K