"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 19 oktober 2012

Skönt för mig!

Blev inte utkallad, så nu är jag ledig resten av dagen. Skönt!

Eller, ledig och ledig... Fullt program!
Först städa, sen träna är en bra början. Undrar vad i hela friden det är för muskler jag använt de senaste dagarna, för jag har träningsvärk på de mest märkliga ställen. Fast det är klart, har man med bara två händer hängt upp en sänggavel, så är det inte konstigt att rövmuskler, ryggmuskler och benmuskler fått hjälpa till...

Har ni fredagsfeeling?
Det har jag inte haft på nästan 20 år... Jobbar man inte måndag till fredag så uteblir den känslan av naturliga orsaker. Ibland saknar jag den...
Fast å andra sidan, jag är rätt bra på att hitta fredagsfeeling any day....
Oavsett, så önskar jag er en fabulös fredag!
Jag har söndag idag. Jobb i morgon...

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: