"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 18 oktober 2012

Nöjd och glad!

Alltså, jag är så nöjd med mitt nya sovrum. Skönt!
Är det någon som vill ha närmare instruktioner på hur man gör en sänggavel, så hojta. Jag har massor av bilder som jag så pedagogiskt tog under arbetets gång.

Upptäckte just att jag har standby i morgonbitti. Inte bra...
Vem ska då städa om jag blir utkallad?! Melkers rum, som fått agera hobbyverkstad, liknar ett slagfält...
Och dessutom måste jag TRÄNA i morgon. Alldeles för många dagar sedan...
Och mina nya löpardojjor har kommit på posten.
Jag VET.
Allt för mycket shopping denna månaden...
Nu får det vara slut på det roliga fram till jul. Eller nästa jul....

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anna sa...

Du kan väl visa lite bilder iallafall på sänggaveln, kanske kan få tips :)
Ha en bra fredag! kram