"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 25 oktober 2012

Oups...

Hoppsan, Kerstin...
Fick visst shoppat mig en smula, trots att jag inte skulle...
Två par träningsbrallor blev det. Bland annat dessa, lite pösigare... Inte riktigt haremsmodel, men nästan. Tror de kan vara sköna på jympan. Jag är inte helt bekväm med att ha både tight linne och tighta brallor. Har jag löparbrallor, vill jag gärna ha en lösare topp, och har jag lösa brallor, funkar ett tight linne. Ja ja... Det är mycket med det jordiska!

Dessa godingarna kosta 199 pickadoller, och det kan de ju vara värda.
Snart gympa!


Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Ting sa...

De ser sköna ut!

Nina sa...

Ser väldigt sköna ut men framför allt, jädrar va snygg du är!!!
kram!

Anna sa...

Snygga ser riktigt sköna ut!