"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 25 oktober 2012

Älskar det!

Wohooo!
Endorfinhög Madeleine här!

Shit vad det var ett härligt jympapass, jag tröttnar aldrig. Och brallorna har blivit mina nya favoriter!
Nu har jag vräkt i mig gulasch, kokta grönsaker och spenat. En sund kontrast till min knappt så sunda lunch som bestod av friterad spätta med remoulad och kokt potatis... *host*... Så jääävla gott!!
Gissar att jag går på plus i kalorier i dag... Nåja. Man ska leva också!

Och i morgon blir det först frukost med bästa S, sen afterwork med bästa A. Hu!
Jag får träna hela tiden därimellan...

Nöjd med en härlig torsdag i underbart sällskap.
Nu ska jag städa, för nån jävel har sprängt en handgranat i mitt hem...

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Cina sa...

Härligt! Det har visst släppts en handgranat här med.......

äppelblomman sa...

Åhhh älskar endorfinkickar! Måste fixa mej några såna, typ redan i helgen;-)
Kraaam k