"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 28 oktober 2012

Aj aj aj...

Jag har träningsvärk idag. I magen och ryggen. Sköööönt!
Det var ju ett nytt pass jag var på igår, och använde muskler jag inte är van att använda. Så vi kör samma pass i kväll! Wohoo!

Märker ni det?
Jag är hemma och blev inte utkallad på min standby!
Alltså, att ha standby en hel helg och inte behöva jobba, är ganska osannolikt... Tror jag ska köpa mig en lott!

Idag blir det att handla mat, betala räkningar och annat vardagligt pyssel. Och bortsett från räkningarna, så älskar jag det. Det vardagliga....

Det var underligt att vakna kl nio och vara utvilad. Men sen kom jag på, vintertid. Skönt för oss att få sova en timme extra! Kan man egentligen inte införa det varje söndag??

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Jag tycker ändå att du ska prova på Ruffie idag, gratis och du kommer garanterat hitta nya muskler - i morgon också...
;-)

Maria sa...

Du har ju redan förbrukat din tur. Då ska du inte köpa en lott. Spara den till en riktigt otursdag!

Kram