"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 30 september 2012

Min fina familj...

Sicken mysig kväll det blev!!
Maten blev bra, stämningen fin och sällskapet det ALLRA bästa!
Som jag njöt...

Alltså, jag måste hylla min systerdotter.
Hon är 21 år, mamma till Millie, min guddotter, och sambo med K. De väntar en ny liten bebis i mars. Hon är fantastisk med lilla Millie. Lugnt, trygg och superduktig. En fantastisk mamma.
Ville bara dela med mig av det.
<3 p="p">
Jag har ätit en del onyttigt idag, och det känns.
Mår alltså inte särskilt bra när jag inte sköter min kost ordentligt.... Har till och med ätit smågodis idag....
Ja, ja... Ibland FÅR man!
I morgon är det nya tag igen.

Nu ska jag sova riktigt gott.
Om inte mina fötter och händer brinner upp.... Undrar så varför jag är så fruktansvärt varm?!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: