"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 29 september 2012

Det var på tiiiiiden!!

Äntligen fått träna skiten ur mig!
Fan vad det är gött!!
Jag blir helt hög i hatten efteråt, endorfinerna sprutar. Fantastisk drog, det där...
Tänk att jag skulle bli såndär träningsnörd..

Det känns verkligen ok att unna sig både vin och dessert, när man vet att i runda slängar 600 Kcal har förbränts. Det är ju egentligen därför jag tränar - för att kunna fortsätta njuta av livet utan att det får nämnvärda konsekvenser på min kropp.

En konstig grej är att jag sedan några dagar är svinvarm om fötterna, händerna och läpparna... Brukar sällan frysa, men nu är det nästan febrigt... Nåns som haft samma? Känns skitkonstigt... Kanske har fått hypercirkulation... Hahaha!!

Nä, nu ska det fixas inför kvällen!

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Jag mins att jag bar precis så där i vintras/våras och jag tror det bar för att jag gått ner i vikt och det tar ett tag för kroppen att stabilisera sig!
Jaaa visst är det härligt med alla dom där träningsendorfinerna!!!
Trevlig lördag på dej!❤
Kram K

Helena m. 4 sa...

herregud bruttan, 600 kcal är ju massor... jag menar, jag bränner ca. 230 när jag springer 3 km i bra tempo... du måste verkligen ta i och ta ut dig...
bravo !

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Det gör jag verkligen! Jag kör crosstrainer, löpning, rodd, cykling OCH styrketräning... Och stapplar därifrån på darriga ben. Det känns sååååå skönt.
Fast snabb löpare, det blir jag nog aldrig. Den biten får du stå för... ;))) <3