"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 8 september 2012

Helt hög i hatten, juh!

Wohoo!
Ny konditräning idag.
Körde crosstrainer, löpning, rodd och cykel i 10 minuter vardera. 
Ja, jäklar vad jag svettades! Men jag kan känna att det finns utrymme för mer... Kanske 15 min på varje..? I så fall har jag ett perfekt 1-timmes kondipass...
Efteråt körde jag 100 situps och lite rövövningar.... 

I vanlig ordning var jag nära svältdöden när jag kom hem, så det blev det här goda, makrill i tomat, ägg, sallad med mina egna goooda tomater och en skiva danskt rågbröd. Kalas!


Nu väntar jag bara på att klockan ska bli ett, för då börjar min standby... Kallar de ut mig, blir de tvungna att plocka av mig från en annan tur senare i veckan pga arbetstidsbegränsningar, så förhoppningsvis väljer de inte mig idag. Men det kan man ju aldrig veta... 

Och mig kvittar det. 
Jag är hög på endorfiner, så jag klarar vad som helst!
;D

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Hoppas du får stanna hemma! Kram!

Thord sa...

Visst är det härligt när man är endorfin hög :-). Den känslan slår det mesta...