"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 9 juli 2012

Upp och ner...

Känner mig som i en jättemega bergochdalbana!
Upp-ner-upp-ner-upp-ner...
Den gångna veckan;
Köpenhamn-Skiathos-Köpenhamn-Las Palmas-Köpenhamn-Göteborg-Örebro-Rhodos-Malmö...
Och idag fortsätter vi med Köpenhamn-Ålborg och i morgon Ålborg-Mallorca-Köpenhamn...

Jodå. Man reser ju en del...
Phu!
Tycker det är lite väl mycket ketchupeffekt på mitt arbetsliv nuförtiden...
Minns ni i vintras, när jag gnällde om att jag jobbade för lite?
Jag gnäller inte mer nu.

Skulle ha mätt fettvalkarna hos PT:n idag, men jag var helt enkelt tvungen att sova ut för att orka med, så det får bli på onsdag. Kan trots det meddela att jag på 1 vecka gått ner 1,9 kilo.
Och gudarna ska veta att jag kämpat!!!
Tvi fan, alltså. På ren svenska.
Där är inte roligt att träna. Men som tur är, har jag A som är fantastisk!
Och det känns ju fantastiskt efteråt.

Nu ska jag packa om väskan och köra en tur mer i min helt egen rollercoaster!

Tataa!
XXX

En favvis i repris! Texten är ju oerhört passande. "Up".



1 kommentar:

äppelblomman sa...

Åh shit va du reser!
Och jäklar i min låda va grym du är!!!! <3
Kraaaam imassor k