"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 8 juli 2012

Omg...

Köpte mig lite lösviktsallad på ICA.
Lite blandat grönt och kyckling. Sen tog jag en såndär liten portionsförpackning salladssdressing.
Just som jag hällt nästan hela över salladen, såg jag att den lilla grejen innehöll 200 kalorier!
Hujeda mig...

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 15:25, så drar vi härifrån regniga Örebro.
Längtar hem en smula...
Och jag kommer bara vara hemma en halv dag.
I morgon eftermiddag bär det iväg till Aalborg...
Tjohej, vad det går!

Detta kan vara veckans tråkigaste inlägg... F'låt!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Unknown sa...

Hallå inga komentarer från dig är tråkiga, och det är ju bra för oss att veta vart du befinner dig någonstans !!!!!!