"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 18 juli 2012

Lucky me!

Sista dagen på en ledig vecka... Tänk vad skönt det kan bli när man inte blir utkallad på två standbyer! I kombination med fridagar, slutade det med en hel veckas välbehövlig ledighet. I vilket annat jobb har man det..? Bara sådär, utan att från början ha räknat med en längre friperiod... Happy, happy!
Så, nu är jag toppklar till några dagars flygande!

Har lite dåligt samvete för allt jag tryckte i mig i går kväll... Men attans vad gott och trevligt vi hade! Och jag lär ju gottgöra det idag på gymmet...
Plus att jag kommer bränna en jävla massa kalorier på att städa idag... Zzzzz....


Ska investera i en sån här...
Lite pinsamt att tappa telefonen 7 gånger under en timme... Provade att lägga den i träningsbrallan, vilket resulterade i att det såg ut som om jag skitit på mig. Men nu har Kjell & Company kampanj, så 99 pickadoller kostar min nya kompis...

Nå.
Dags att sluta jiddra och börja trolla...
Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Men hur jobbar tant under nästa vecka då...?
- känner inte att jag fick någon klarhet i det förut... ;-)

Maria sa...

Sånt där armbandsgrunka har jag oxå - en av mina bästa investeringar!!

Helena sa...

En så´n har jag!!
En självklarhet när man tränar:))
Hmm, om jag nu bara varit så duktig som du!
Jag har tappat det totalt:((