"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 18 juli 2012

Det går framåt...

Shit pommes, vad jag är slut i luvan nu!!
Jag sprang 20 minuter utan att stanna i dag... 4 minuter längre än i går...
Jag tänker inte tala om hur långt jag kom, för det lämnar fortfarande övrigt att önska, men det är egentligen av underordnad betydelse. Kondis först - hastighet sen. Right?

Och innan jag sprang rodde jag som en vettvilling i 10 minuter....
Lite styrketräning på det, och nu är jag slut som artist. Phu!
Men det känns svinabra! :D
Och så snajdigt med det där iPhone-armbandet jag köpte mig! All problems solved!

Nu ska jag bara orka fixa mat...

Gudars skymning vad jag önskar mig en "Roomservice"-knapp på telefonen nu...

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: