"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 7 maj 2012

Ok, nu vill jag skjuta mig en smula....

Eller i alla fall gå och köpa mig dyra krämer för alla pengarna samt botoxa mig från topp till tå...

Laddade ner en app (Oldify) som visar hur man kommer se ut som gammal...

Håll i er!!

FÖRE:


Ett ok foto, med tanke på att jag lekt snickeri hela dagen... Lite rynkor i pannan och mellan ögonbrynen...

EFTER:


Meeeeh!! For crying out loud!!!
Jag kunde lika gärna lagt upp ett foto på min mamma...
Läbbigt!!

Men jag bjuder på den! Och ligger sömnlös hela natten.....

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahaha!

/Ulrika

Tjillevipp morsan sa...

Sorry men..Näe.
hahaha- din överläpp- har den fått total pyspunka?
Den appen ska jag aaaaaaaaldrig skaffa :)
Sov gott!
;)

Helena sa...

Haha, den appen måste jag vara prova!!!!!!!

Ting sa...

Äh!
Du kommer bli en skitsnygg gammal kärring!