"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 8 maj 2012

#7 "Nostalgia..."

Det kan bara inte bli en bild, det måste bli en video.
En musikvideo.

Från en tid då vi var fem i familjen..
Jag hade precis haft en nära-döden-upplevelse blodförgiftning och skrev ut mig själv från sjukhuset i förtid. Semesterresan till Mallorca var ju bokad, och barnen skulle bli så besvikna om vi inte åkte...
Min påg var 5 år då. Min gosigaste påg...
Och han gick på minidisco på kvällarna, med vattenkammat hår och pokémonhalsband.
Och de spelade denna låten varje kväll.

Jag kan fortfarande alla moves.



Det var även på den semestern han berättade att han tyckte om en tjej. Hon hette Sanna.
Jag: -"Vad pratar ni om, du och Sanna, då?"
M: -"Vi pratar inte. Hon är bara två år."

Tja, en åldersskillnad på tre år kan betyda mer än man tror!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Unknown sa...

Gulliga Melker och gulliga Melkers mamma, kram....