"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 16 februari 2012

Vad fan är det som händer..??

I går gick jag med tröjan ut&in hela da´n... Japp, även hemma hos S. Det betyder ju otur att vända tröjan rätt igen...

Idag har jag visst gått med trosorna ut&in hela dagen... Nope. Vänder inte dem rätt heller... Har kanske inte så mycket med otur att göra...

Kanske dags att boka en tid hos optikern, kan ju tydligen knappt klä mig själv längre...

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Ha ha härligt att höra att det inte bara är jag som går med kläderna ut o in...;) jo de har jag gjort mååånga gånger o lämnat barnen på dagis;) pinsamt kärnan ser det när man kommer hem bara;)
Kram K

Fru Venus sa...

Aldrig hört att det betyder otur att vända!? Om jag ser nån med en avig tröja brukar jag rycka lite i lappen där i nacken så fattar vederbörande vad det handlar om.