"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 2 februari 2012

Läs detta, eller läs aldrig mer min blogg!!!

Något har nått mina små öron.
Någon förtröden jävel förtröden betyder avundsjuk på Skånska
har påstått att jag tjänar pengar på min blogg.
För helvete, vad jag är ledsen att behöva säga att du har fel!!!!

Jag är en fattig ensamstående morsa med på tok för dyra vanor, som jobbar i Danmark och skattar i Sverige. Detta innebär att jag inte får ha inkomst i Sverige. Jag får alltså inte tjäna pengar på min blogg.
Synd, va.

Jag bjussar alltså på inlägg om mitt hem, jobb, privatliv, fest, resor ALLT!!!
GRATIS!!!
Wohooo! För er,kära läsare.

Så sluta gå runt och ha ont i varfan det nu gör ont, och läs & enjoy.
Eller bara skit i att logga in på Allt mellan himmel och Potatisåker.

Men var fan inte förtröden.
43000 sidvisningar. För att jag vill. Inte för att någon ska ha ont i röven.

TATAA!
XXX

7 kommentarer:

Gafflan sa...

Bra rutet!!
Kram

Malla sa...

heja! HEJA!

Silla sa...

Ha ha den personen vet nog inte mycket om bloggar..

Skit i sådant det är ju bara en avdundsjuk själ som önska att hon/han var du...

Fru Venus sa...

WHAT!?
Kan man tjäna pengar på bloggar??
Tänk att dom där människorna finns i alla länder :-)) KRAM

moster mallas blogg sa...

Den personen som sa så projicerar sina egna tillkortakommanden.....

Jag fortsätter njuta av dina härliga inlägg.......

Kärlek.....Malla

Helena m. 4 sa...

sorgligt,
alltså - inte ditt utbrott utan den sinnesförvirrade uppfattningen att en yttepytteblogg ger pengar...
tillåt mig skratta:
moaahahahaa...
*kram*

Lippe sa...

*suck*
Finns folk till allt! Ledsen att du fått en sådan kommentar någonstans ifrån.
Jag fortsätter att läsa din blogg utan att du tjänar på det!
Jag lär mig ju nya ord och uttryck ;)
Kram