"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 2 februari 2012

Go och gla igen...

Röt ju så förfärligt i förra inlägget, men jag var liksom tvungen...
Om någon går och uttalar sig så felaktigt...

Hade en absolutely fabulous kväll med tjejerna igår! Inte utan att det känns liiiite i skallen idag.. S hade ju köpt så himla goda viner. Dumt att låta sånt förfaras, ju!
;D

Idag blir det att packa, vattna blommor och göra rent till Fenix.
I morgon är det ju dags för åter en tur till Östens land...

Förresten!
Har ni sovit extra gott på sistone??
Drömt ovanligt mycket?
Det kan ni tacka det största högtrycket på 40 år för. Det är snarare så att vi däckar, än faller i sömn när trycket är så högt.
Jag har äntligen fått ordning på min jetlag, i alla fall. Och svägerskan som har sömnproblem har sovit som en liten gris. Äntligen!
Så det är bara att njuta! Vackert väder om dagen. God nattsömn på natten.
Härligt.


Ni minns väl att jag berättat för er att jag väldigt gärna skulle vilja bli metrolog? Älskar väder!!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: