"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 4 februari 2012

Det jobbiga är gjort, bara det kuliga kvar...

Så var dryga 16 h arbetsdag över. Vi åt världens godaste middag på taket till en pytte restaurang. Springrolls, krabba med vitlök och svartpeppar och ris. Och så 2 Chang beer på det. Halelulja!

Sen gick jag hem och sov som ett barn i 6 timmar. I vanlig ordning vaknade jag kl 03 thaitid, och nu ligger jag här och tittar på konstiga tv-serier. Såg just två avsnitt av kitchen musical. Yepp. Typ Glee fast i restaurangmiljö... Hm..

I morgon ska resten av besättningen på båttur. Jag pallar inte gruppresor just nu, så jag ska ligga vid stoora poolen och läsa fotobok.
Gott för mig!
(och hålla utkik efter ormar... Det vimlar av ormar här. Jag vet inte om jag är rädd för ormar. Har aldrig träffat nån. Mer än i mänsklig skepnad..)

Nu kan frukosten gärna öppna.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Guuudva du har det trist du;)
Ja akta dej för alla ormar... Har hört att dom är extremt giftiga där borta...:/
Kram K