"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 7 februari 2012

Allt för bloggen!!

Tänk er:

Jag kommer till hotellet efter en helkväll, först på Bhudda Bar, sen på Long Bar, och sist på crewloungen.
Klockan är halv tre på natten.
Men har man lovat att lägga upp en bild på kläderna, så har man! Så jag hoppar ur kvällens stass, och hoppar i gårdagens. Och fotar.


Visst är den assnygg, tunikan??

Bhudda Bar var coolt som attan, men lite kass service... Fast det är klart, de är nog inte vana vid att det kommer 8 pers som vill ha separata notor. De försökte, fast det var nog ett misstag, att prångla på oss lite extra rätter för 400 spänn på räkningen... Hrmpf...

Jag. På Bhudda Bar. Inne på toaletten...


Nu måste jag sova.
I morgon, sola vid poolen, sen ska jag utmana en av mina ALLRA största rädslor!!!
To be continued....

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åhhhva snygg du är!! Du strålar! Och din andra outfit var oxå grymt snygg!!/
Sååå coool!
Kram K

Helena m. 4 sa...

Pretty pretty hörru' ;-)
Att ingen försökt köpslå sig till dig för en flock kameler?
vänta - det är såklart nåt' sånt du ska i eftermiddag - rida på kameler alltså - inte giftas bort med någon arabisk oljemagnat...

Malla sa...

snyggo!

Tjillevipp morsan sa...

Tunikan- japp snygg men.. kvinna.. du vara snygg läckerbit alla männen vilja ha!

Och du jag vill träffa DIG. Så någon gång- då ska vi ha en plan för det- och då sitter vi där och tjitttjattar med ett glas vin. Vill man så går det :)