"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 2 januari 2012

Nya friska tag!!

Nu har jag slängt ut resterna av julgodiset, bottenskrapet på chipspåsen och hällt ut sista slatten på colan. Nu är det färdiggrisat. Fast ska man vara ärlig så är det ju faktiskt positivt att det fanns rester kvar att slänga ut!

Jahapp, så har vi en ny månad. Januari!
Det händer en del...

Jag ska till Cuba, Mexico, Thailand och Dubai. Hurra!!
Sen blir det födelsedagsfirande både för mig och Melker. Den 13:e kör jag tjej-komsamman med spagetti, köttfärssås och kladdkaka och vin, just like in the good old days... Och den 21:e blir det kagegille för släkten när Melker fyller 15. Och nog ska jag kunna knö in en utekväll i slutet på månaden också... :D
Det blir en del på upplevelsekontot m a o!

Men nu startar jag med ett gäng fridagar. Har inte jobbat sedan den 22:a, så jag vet ju hur det funkar med sovmorgnar och sånt... Idag blir det hög musik och r-e-n-g-ö-r-i-n-g på Potatisåkern.
Fy fan vad här ser ut!
Jag ger mig tusan på att det kryper fram små troll ur hörnorna på nätterna och stökar till det...

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Bella sa...

Mitt gottis har jag gömt i ett skåp ;)

äppelblomman sa...

Här sks all skit oxå ut! Nu är de färdigätet;-)
Guud vilka härliga grejer att se fram imot,+ me like!;-)
Ja jag undrar oxå om dessa troll bor hos oss, här ser de ut som f-n jämt...:-(
Kram K

Tina Ballerina sa...

Jag "rensar" genom att äta upp allt godiset (fast det är lite kass när man äter godis, för då orkar man inte äta av all maten, som också behöver ätas upp)! Var duktig och aktiverade mitt träningskort jag köpt på Let's Deal (men använde det inte, och vet inte när det ska bli). Det finns tyvärr inte plats för några resor för mig nu, så du får uppdatera mig på Kuba - jag var där för precis två år sedan!