"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 4 januari 2012

Hoho??

Var tog energin vägen??
Den blåste nog bort med stormen Emil...

Borde packa, men kommer liksom ingenvart... Behövs inte så mycket, hemma igen på onsdag, men tycker bara jag har fula gamla kläder att slänga ner... Hm...
Jaja, det blir säkert kul ändå!
Cuba... Har inte så stora förväntningar vad det gäller standard och mat, men rent upplevelsmässigt tror jag alltså det blir en hit.
Mexico har jag däremot megaförväntningar på. Både vad det gäller kritvita stränder, frozen margaritas och texmex menyer... Det ska bli skitkul!!
Kameran och datorn får följa med, så förhoppningsvis kan jag skicka iväg ett inlägg eller två.


                                                                              Hello!!


Idag ska jag laga god middag.
Ryggbiff med blomkålspure och sallad...
Blomkål har verligen inte tillhört mina favoriter tidigare, men nu ska jag ge det ett försök.
Man tar blomkål, grädde, buljongtärning och svartpeppar i lagoma mängder... Återkommer med resultatet!

Nu ska jag packa Wordfeuda vidare!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Nina sa...

Den där Emil blåste bort energin här också... ungjäkeln!

Du kan få packa med mig! Jag är blek och fet, skulle behöva komma ut och röra på mig!! =) Blomkålspure testade vi på nyårsafton... supersmarrigt (fast vi hade inte buljongtärning, bara salt och peppar)

Wordf... packa på!!!
kram