"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 14 januari 2012

Dagen efter...

Alltså.
Vilken födelsedag jag hade!!
Så många sms, mail, telefonsamtal, hälsningar på FB osv... Det är ju helt galet.
Jag är sååå tacksam. Älskade vänner och familj... <3
Hela jag bubblar av topphumör just nu!

Kvällen med tjejerna blev superlyckad!
Glömde totalt att fota, det var tjo och tjim från början till slut.
De gillade min Mangopolitan drink. Mango-rom, cointreau och tranbärsjuice... Häpp!

Och vilka himla fina presenter! Måste säga att det är fan så mycket bättre att fylla år när man e singel, alltså. Mina ex-krokar har gett mig så sjukt dåliga presenter. Alltså, verkligen. Urkassa. Det kanske handlar om förväntningar, men jag får fan så mycket bättre presenter nu, det är ett som är stensäkert!
Ok, JH, du är ett undantag, du gav alltid sjukt fina presenter.

Eller vad säger ni om en magnum champagneflaska, snygg tröja, flott armband, mys-sockar, vinpropp från Hugo Boss, grillvante, gottepåse med diverse ifrån tehandeln osv... Maj gadd, man skulle tro jag nollade juh! :D

Har hunnit med ett barndop idag också. Lille Jonatan fick sitt namn och hela tjocka släkten var där. Kul!!
Mindre kul var det att komma hem till detta...



Fy fan vad här ser ut... Och jag är inte pigg...
Det är bara att kavla upp ärmarna och sätta fart!
Gör jag det ordentligt ska jag få käka hamburgare. Det har jag bestämt.
Snällt av mig! ;D

Tataa!
XXX

6 kommentarer:

moster mallas blogg sa...

Vad gör väl det med lite skit, du hade ju desto roligare.

Kärlek.....Malla

Fru Venus sa...

Det SYNS ju att ni haft kul :-)))

Malla sa...

men grattis, har inte haft tid att läsa vettu! Härligt med underbara gåvor och vänner :D

Fru Gårman sa...

Jag har också missat! GRATTIS!!!

Ting sa...

Supergrattis!

äppelblomman sa...

De syns verkligen hur kul ni hade!!
Underbara presenter du fick!!
Kram K