"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 28 december 2011

Upp som en sol...

...Ner som en trött, fast ändå, sol.

Gick all in med städningen idag.
Putsat ett par föster, skurat ugn och sopskåp. Och blivit röd om öronen när jag insett hur jävla skitt det var när kökskillen var här och hängde upp mina nya luckor när jag var i Thailand. Bara att hoppas att han är som de flesta killar. Dvs blind för skit i hörnen.... 


Men efter en 3 rätters lunch kyslkåpsrensning så kroknade jag, och sitter faktiskt här och gäspar...
Melker spelar PS3 och drar snart till en kompis. Stor risk att jag somnar på soffan... Skönt för mig!

Herr G hjälpte mig med svaret på gåtan om köttermometern. Batterierna ska ut! Så jävla opraktiskt... Så ska det ligga ett jäkla batteri och skramla i samma låda som grytor och grejer... Jaja... *Skakar på huvudet*

Ska betala räkningar idag.
Tror det tarvar ett glas vin. Eller två.
Efter tuppluren.
Man blir fan inte rik av att gå hemma och skrota på en jäkla Potatisåker!
Men det är rätt skönt...
Och det finns ju Mastercard... Och i april kommer semesterersättningen... *Fniss*

När kommer Ivanhoe??
Jag hoppas han väljer den mörka tjejen i år...



Tataa!
XXX

6 kommentarer:

Maria sa...

Jag hoppas varje år att han ska välja Rebecka men troligtvis blir det aldrig så.... ;)

I år eller nästa år blir det ju tänkte jag låta barnen titta tillsammans med mig - ska bli så mysigt!!

äppelblomman sa...

Fasen va duktig du är! Skulle med behöva städa ordentligt här hemma, men jag orkar fan inte nu... Kanske imorgon eller någon annan dag;)
Kram K

Lippe sa...

Tänk så puckad han är den där Ivanhoe. Här sitter vi år efter år och ropar att han ska välja Rebecca och så gör han inte det!!

Anonym sa...

Hehe, tänk att man aldrig tröttnar på att hoppas på att Ivanhoe väljer Rebecka istället.

Fru Venus sa...

HA HA HA, "hoppas han väljer den mörka tjejen i år", ha ha ha!!

Tantaluran sa...

Gott slut och gott nytt år!