"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 14 december 2011

Jag har skärpt mig...

...på julfronten! Hämtat mina fina pepparkakshjärtan som ska hänga i fönstret ut till verandan..













Sen har jag och lilla O dekorerat vår pepparkakshus! Och deltar härmed i Monstermallas pepparkakshustävling! Kolla in mästerverket... Det är så glamouröst att jag nästan blir tårögd!
Det blev ju en del skumtomtar och non-stop under arbetets gång, men jag har faktiskt powerwalkat mina 12 km med bästa S... Tror till och med att där är plats till ett glas vin nu, när jag tänker efter... 

Tataa! XXX

7 kommentarer:

sabina sa...

Vad fint!

Malla sa...

men så stiligt! alla är så duktiga! :D

äppelblomman sa...

Åh va fint ni har gjort det! Önskade jag oxå var lite pysslig;) men jag har försökt flera gånger att bygga ihop ett sånt där färdigt hus o allt har bara gott sönder o jag har svurit mej blå att jag aldrig ska ge mej på sån skit igen;)
Kram K

Anki sa...

Underbara hjärtan!!

Kram

Lippe sa...

Vad fint!! Lycka till i tävlingen!

Malla sa...

nu ligger alla bidrag i pepparkakshustävligen ute här: http://www.monstermalla.se/2011/12/arets-pepparkakshus-alla-deltagare.html : )

kattiiiiss sa...

Jättetjusigt!